    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Wyjście z podatku VAT
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Date: 25 Dec 2018 10:59:54 GMT

    Użytkownik Maciek m...@n...pl ...

    > Dokładnie. Raz na parę lat kupię sobie do tego laptopa, ale to nie
    > problem.

    > Kwoty netto, jak pisałem, nie zamierzam zmieniać. Chcę odciąć sam
    > VAT.

    > Magazynu nie mam żadnego, a środki trwałe j.w.

    Ja w sumie nie widze żadnych negatywnych skutków w takim układzie.

    Zastanawiam sie tylko jakie usługi prowadzisz?
    Samochód ci do tego nie potrzebny?

    Sam zakres usług nie podpada pod vat?
    Obroty pozej 150k rocznie?

    Co do samego wyjscia to teraz mozna chyba z miesiaca na miesiac ale nie
    wiem jak potem z ewentualnym ponownym ovatowaniem. W US ci powiedza.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dyplomata potrafi powiedzieć "idź do diabła" w taki sposób,