    From: "Futrzak" <m...@a...umcs.lublin.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: ZUS - ZWUA i ZWPA - pisemko od ZUS-u
    Date: Thu, 21 Aug 2003 12:09:03 +0200

    > ZWUA.
    >
    > Ehhhhhhhhhhhhhhh kurdelebele
    >
    > Futrzak .... a na tym kwitku jest oczywiście, jak wół napisane, że w
    > przesyłce znajdowały sie deklaracje ZWUA i ZWPA, jeśli tak, to nie musisz
    > się niczym martwić. :)))))))))))))))

    Jest napisane tak:
    "ZUS informuje, ze w przypadku zawieszenia lub likwidacji dzialalnosci
    gospodarczej platnik winien zlozyc druki wyrejestrowujace tj. ZWUA i ZWPA. W
    przypadku nie zlozenia w/w drukow lub zlozenia tylko jedneo z nich,
    Kompleksowy System Informatyczny ZUS nie odnotowuje zadnych zmian w okresie
    prowadzenia dzialalnosci oraz prowadzi przypis skladek z urzedu na podstawie
    ostatniej zlozonej deklaracji rozliczeniowej DRA.
    W zwiazku z powyzszym na koncie Pana figuruje zaluzenie ...."

    Co dziwne skladki oplacalem do konca 2001 a oni dalej pisza ze nie dostali
    od 07.2001 wiec maja luke, a ja mam kwity z wplacenia.

    Fakt jest taki ze wyslalem tylko ZWUA, bo tak mowiono na tej grupie (ze
    tylko ZWUA).

    > Z tego co mi podpowiadają moje ostatnie dwie szare komórki, to w roku 2002
    > był wymóg potwierdzania złożenia deklaracji na Twojej kopii.
    > :))))))))))))))))))

    Ale od 1 stycznia 2002 mialem juz zawieszona DG - tak mi sie wydawalo po
    wyslaniu tylko ZWUA

> [...]
    za
    > słowo burdel), rozpiździaj będzie właściwsze, i iść w zaparte, dając im
    > ksera niepotwierdzonych kopii wpierać, zę to ich wina a Ty biedny
    robaczek,
    > przy ciągłej zmianie przepisów nie miałeś już zdrowia by śledzić przepisy
    > w końcu dałeś sobie spokój z prowadzeniem działalności.
    > Podaj również jako dowód fakt wyrejestrowania działąlności w urzędu
    > skarbowego i regonu a będziesz wiarygodny..........
    > ale nie zdziw się, jak Twoje tłumaczenia oleją, żeby nie napisać gorzej, i

    I co ja biedny zuczek mam dalej zrobic?
    ehhhh