    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: ZUS - ZWUA i ZWPA - pisemko od ZUS-u
    Date: Thu, 21 Aug 2003 13:54:04 +0200

    On Thu, 21 Aug 2003, Futrzak wrote:
    [...]
> [...]
    >+ > > Kwitek z wyslania ZWUA mam.
    >+ > > Za wszelkie sugestie bede wdzieczny
    >+ >
    >+ > Ehhhhhhhhhhhhhhh kurdelebele
    >+ >
    >+ > Futrzak .... a na tym kwitku jest oczywiście, jak wół napisane, że w
    >+ > przesyłce znajdowały sie deklaracje ZWUA i ZWPA, jeśli tak, to nie musisz
    >+ > się niczym martwić. :)))))))))))))))
    >+
    >+ Jest napisane tak:
    >+ "ZUS informuje, ze w przypadku zawieszenia lub likwidacji dzialalnosci

    Futrzak, zestresowany jesteś :>
    Weź ty sobie, zrób kawę i przeczytaj powoli co ci człowiek pisał:
    w *TWOJEJ* przesyłce były kopie *OBU* dokumentów, radzi ci żebyś
    sprawdził co masz na KWITKACH NADANIA TWOJEJ PRZESYŁKI ;), skoro
    źle pamiętasz ;>
    [...]
    >+ Co dziwne skladki oplacalem do konca 2001 a oni dalej pisza ze nie dostali
    >+ od 07.2001 wiec maja luke, a ja mam kwity z wplacenia.

    No toż ci tłumaczy, że masz w ręku elegancki dowód na to
    że ty masz w papierach porządek a oni nie ;)

    >+ Fakt jest taki ze wyslalem tylko ZWUA,

    Tłumaczył ci, że chyba ci się palec omsknął ;)

    >+ bo tak mowiono na tej grupie (ze tylko ZWUA).

    ...tia... Jak to było, "darmowe porady" ?
    A konkretnie, kto "mówił" ?? ;)

    >+ > Z tego co mi podpowiadają moje ostatnie dwie szare komórki, to w roku 2002
    >+ > był wymóg potwierdzania złożenia deklaracji na Twojej kopii.
    >+ > :))))))))))))))))))
    >+
    >+ Ale od 1 stycznia 2002 mialem juz zawieszona DG - tak mi sie wydawalo po
    >+ wyslaniu tylko ZWUA
    >+
    >+ > Wcześniej, czyli chyba w 1999 r. nie było takiego obowiązku, wprowadzony
    >+ > został włanie po numerach, takich jakie nam tu próbuje sprzedać Futrzak.

    ...no własnie. A on jeszcze nie łapie co "sprzedaje" ;> !
    [...]
    >+ I co ja biedny zuczek mam dalej zrobic?
    >+ ehhhh

    Bronić się :)

    >+ > pozdrawiam
    >+ > fart
    >+ >
    >+ > kurdefrak, uśmiechnijcie się, to poprawia krążenie

    :)

    pozdrowienia, Gotfryd