    From: "Futrzak" <m...@a...umcs.lublin.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: ZUS - ZWUA i ZWPA - pisemko od ZUS-u
    Date: Fri, 22 Aug 2003 14:52:04 +0200

    > [...]
    >
    > Futrzak, zestresowany jesteś :>
    > Weź ty sobie, zrób kawę i przeczytaj powoli co ci człowiek pisał:
    > w *TWOJEJ* przesyłce były kopie *OBU* dokumentów, radzi ci żebyś
    > sprawdził co masz na KWITKACH NADANIA TWOJEJ PRZESYŁKI ;), skoro
    > źle pamiętasz ;>
    > [...]

    Na potwierdzeniu nadania mam napisane: ZUS: DRA (bo tez wyslalem w jednej
    kopercie), ZWUA.
    I tyle.
    Oczywiscie ZWPA moge dopisac, ale to tylko bedzie na potwierdzeniu nadania.

    > No toż ci tłumaczy, że masz w ręku elegancki dowód na to
    > że ty masz w papierach porządek a oni nie ;)

    > Tłumaczył ci, że chyba ci się palec omsknął ;)

    ;-)

    > ...tia... Jak to było, "darmowe porady" ?
    > A konkretnie, kto "mówił" ?? ;)

    pulsar
    email nie dzialacjacy juz to p...@h...pl

    Czyli reasumujac, drukuje sobie ZWPA, robie ksero, wysylam to ksero + ksera
    dowodow wpalat do ZUSu i pisze im ze ja wywiazalem sie ze swoich obowizkow.

    TAK?

    Pozdrawiam
    Futrzak