eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiZUS nadal pozostanie najwiekszym morderca polskiej przedsiebiorczosci › Re: ZUS nadal pozostanie najwiekszym morderca polskiej przedsiebiorczosci
    From: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>
    Subject: Re: ZUS nadal pozostanie najwiekszym morderca polskiej przedsiebiorczosci
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Date: 13 Oct 2017 10:18:10 GMT

    On Fri, 13 Oct 2017 10:41:14 +0200, Wojciech Bancer wrote:

    > Zakładam, że chodzi mu o koszty składkowe.
    > A co złego widzisz w rejestrach VAT i JPK-VAT?

    W praktyce: koniecznośc korzystania z biura rachunkowego lub zakupu
    komputera z Windows, programu księgowego, certyfikatu kwalifikowanego i
    nauczenia się obsługi tego wszystkiego. Oczywiście dotyczy to tych,
    którzy nie mogą wybrać zwolnienia z VAT lub im się to nie opłaca.

    I proszę mi nie mówić, że z tej listy naprawdę niezbędny jest tylko
    komputer, resztę można czymś zastąpić. Mnie się to zapewne uda, ale dla
    wększości prowadzących DG jest to nie do opanowania.