    From: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: ZUS, zawieszona działalność, itp.
    Date: Fri, 26 Apr 2002 06:53:42 +0200

    On Thu, 25 Apr 2002, Tomasz wrote:
    [...]
    >+ 1. Prowadzac samodzielnie DG oplacam skladki ZUS (51,52,53). Prowadze KPiR.
    >+ Czy moge ksiegowac je jako koszty pozostale?

    53 tak, 51 opcjonalnie do KPiR lub tak jak 'rychu' pisał.

    >+ 3. W czasie kiedy mialem zawieszona dzialalnosc przychodzily rowniez faktury
    >+ za telefon. Czy te ktore przyszly za okresy kiedy prowadzilem dzialalnosc
    >+ (ale wystawione w czasie zawieszenia) mozna bylo jakos odliczyc?

    Ja bym odliczał: UoPDoOF, art.8.2 - "kosztami uzyskania w roku
    podatkowym". W końcu jeśli sprzedasz ŚT *po* zakończeniu DG - to to TEŻ
    jest dochód (do opodatkowania).
    Spełniają definicję art.22 ? IMO spełniają...
    Nikt poza 'rychem' nie ma pomysłu ?

    Pozdrowienia, Gotfryd