    From: Maddy <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Zaliczka na pod. doch.
    Date: Tue, 08 Jan 2002 11:52:56 +0100

    Krzysztof Araszkiewicz napisał(a):

    > Witam
    > Czy pracodawca moze placic niepelne zaliczki na podatek dochodowy? Nie
    > dostane wtedy zwrotu podatku od kwoty wolnej od podatku :((. Nie jestem
    > pewien, czy ten zwrot to moj przywilej, czy pracodawcy. Zaznaczam, ze nie
    > dostaje wyzszej pensji z tej okazji :(
    O jaki zwrot Ci chodzi? Nie ma jakichś ustawowych zwrotów podatku tak
    z niczego.
    Jeżeli nie masz odliczeń to na koniec roku raczej dopłacisz niż coś
    dostaniesz.
    Uściślij co przez to rozumiesz, bo doprawdy nie wiem.

    Co to znaczy że pracodawca płaci niepełne zaliczki?
    Tzn. nie płaci ile powinien i ma zaległość podatkową? To jego problem,
    nie Twój.
    Jeżeli od Ciebie zaliczkę pobrał, to rozliczasz się tak jakby została
    wpłacona do US. To on niewywiązał sie z obowiązków, nie Ty.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl