  • Data: 2020-02-20 17:02:58
    Temat: Re: Zamkniecie działalności a wyrok sąd
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    No ale to chyba i tak Tobie czy "Tobie pod firmą" to jeden pies?
    Analogicznie odwrotnie jeśli likwidujesz/zamykasz JDG to nadal mogą pozywać Ciebie,
    prawda?
    Aczkolwiek to jest ciekawy case, że w okresie zawieszenia można prowadzić sprawy
    sądowe (kiedyś szperałem orzecznictwo).
    No chyba, że za 9 i pół roku ZUS-owi się odmieni ;-)

    -----
    > zwykła JDG która jest zawieszona bo czekam aż sedzia powie czy należy mi się kasa
    czy nie.