eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiZaniżona cena na fakturze na samochód kupiony w komisie. › Re: Zaniżona cena na fakturze na samochód kupiony w komisie.
    From: "Jurand" <jurand@!skasujto!.poczta.fm>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Zaniżona cena na fakturze na samochód kupiony w komisie.
    Date: Tue, 26 Feb 2008 09:14:31 +0100

    <t...@o...pl> wrote in message news:op.t64gtdgripkhj4@unk...

    > Tzn z którego paragrafu rodziału Rozdział XXXVI - Przestępstwa przeciwko
    > obrotowi gospodarczemu
    > Kodeksu Karnego?
    > I skąd wziąłeś 5 lat(może czegoś nie wiem, chętnie się doszkolę)?

    Jak będzie grzywna, to wpis jest 5 lat. Jakbyś dostał zawiasy to 3 lata.

    A rozdział widzę sam sobie znalazłeś ;)

    > Cóż za łatwość w ocenianiu ludzi, możesz się zatrudnić na lotnisku
    > - jako wykrywacz terrorystów - niedługo będziecie w cenie.

    Stary, jeśli kupiłeś auto na zaniżoną fakturę, to albo jesteś po prostu
    nieuczciwym obywatelem i tak Cię zaszufladkowałem, albo bezmózgim i
    niepiśmiennym debilem, który nie umie porównać kwoty na fakturze do tego, co
    zapłacił sprzedającemu. Wolisz chyba być po prostu nieuczciwym obywatelem,
    prawda?