  • Data: 2002-05-26 21:29:41
    Temat: Re: Zgłoszenie prowadzenia KPiR do US
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>

    Po prostu napisz w pismie wszystkie dane jakie Ci przychodzą do głowy. NIp,
    PESEL, Regon, miejsce zam, działalności, rodzaj, EKD, data rozpoczęcia,
    forma opodatkowania, miejsce przechowywania dok.....
    Wtedy na pewno się nikt nie przyczepi ze czegoś nie ma.
    WS

    Użytkownik Zygmunt Kałuża <e...@h...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:acnucp$roa$...@n...tpi.pl...