eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiZmiana miejsca zamieszkania w trakcie roku podatkowego › Re: Zmiana miejsca zamieszkania w trakcie roku podatkowego
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Zmiana miejsca zamieszkania w trakcie roku podatkowego
    Date: Sat, 23 Feb 2008 09:54:13 +0100

    On Sat, 23 Feb 2008, jaQbek wrote:

    > No właśnie nie zrobiłem tego na początku roku, i stąd moje pytanie, czy
    > wystarczy, że złożę teraz NIP-3. W PIT-11 mam wpisany stary urząd skarbowy

    Skoro odliczenie ma dotyczyć całego roku, to w razie kontroli US może
    zadać niewygodne pytanie, dlaczego nie dotrzymano terminu powiadomienia
    i jaką kwotę podatnik proponuje na mandat :)
    IMVHO można rozważyć złożenie NIP-3 z informacją na początek zeszłego
    roku *i* czynnym żalem. Widzi ktoś przeciwwskazania?

    pzdr, Gotfryd