eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiZmiana miejsca zamieszkania w trakcie roku podatkowego › Re: Zmiana miejsca zamieszkania w trakcie roku podatkowego
    From: "Grzechoo" <grzechooo(skasuj_jedo_o)1@wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Zmiana miejsca zamieszkania w trakcie roku podatkowego
    Date: Sun, 24 Feb 2008 21:02:31 +0100

    > Skoro odliczenie ma dotyczyć całego roku, to w razie kontroli US może
    > zadać niewygodne pytanie, dlaczego nie dotrzymano terminu powiadomienia
    > i jaką kwotę podatnik proponuje na mandat :)
    > IMVHO można rozważyć złożenie NIP-3 z informacją na początek zeszłego
    > roku *i* czynnym żalem. Widzi ktoś przeciwwskazania?

    Ja miałem dokładnie taką samą sytuację dwa lata temu. Księgowej w firmie
    podałem aktualny adres zamieszkania, a o US niestety zapomniałem. Po ok.
    miesiącu od złożenia PIT'u, dostałem wezwanie od tej szanownej instytucji.
    Wystarczył, jak to napisałeś "czynny żal" i nowy NIP-3.
    No ale US, US'owi nierówny...

    --
    pozdr.
    grzechoo1