    From: f...@s...poczta.onet.pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Zwrot VAT dla turysty na granicy
    Date: Thu, 21 Feb 2008 03:55:27 +0000 (UTC)

    Cavallino <k...@...pl> wrote:
    > Użytkownik <f...@s...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Skąd?

    Przyjade z Australii do Polski, potem pewnie pojade do Niemiec i/lub Francji.
    Wszedzie cos kupie, potem odlatuje z Polski do Finlandii, a z Finlandii do Hongkongu.

    Na stale mieszkam w Australii.

    > Jakie obywatelstwo?

    Chcial - nie chcial, musze wjechac na polskim paszporcie, bo na obcym nie wpuszczaja.
    Ponoc jakis przepis wymaga, by majac polski trzeba bylo na nim wjechac. Oczywiscie
    zawsze mozna zmienic nazwisko na Johnson, ale tego dotad nie zrobilem.

    Nie wiem jakie dokumenty mam zbierac w sklepach i ja rozwiazac to, ze na jedym
    lotnisku
    opuszczam EU, majac towary z VATem z roznych krajow.

    > Wróżki wyginęły.

    Serio? A ja ostatnio widzialem jakies ogloszenia.... Jasnowidz czy cos :)

    F.