    From: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: jak skorygować ZUS DRA wysłany Płatnikiem?
    Date: Sat, 10 Jul 2004 12:58:10 +0200

    Artur Ch. pisze:

    > Przecież pytający _napisał_ deklaracja kwietniowa została złożona.

    Przepraszam za zamieszanie...
    Mialem na mysli 01062004

    jesli drugi raz wyslal 01042004 to niepowinna byc "nadpisana",
    bo od tego sa korekty wlasnie, ale oczywiscie wyslanie po raz drugi tej 04
    jako 02042004 nie zaszkodzi inawet jest wskazane by ZUS wiedizal ktora
    z tych "jedynek" jest wlasciwa.

    > Ano to że wysłała po raz _drugi_ deklarację kwietniową i niejako ją
    > /nadpisał/ w ZUSie. Dlatego rada PawłaJ jest słuszna.
    > Czytaj posty na które chcesz odpowiadać.

    > Niech żyje zgodność społeczeństwa!
    > To co chcą te panie jest najmniej wiążące. Te panie zmienią pracę, zostaną
    > wykopane czy jeszcze coś innego a Ty zostaniesz z jakimiś deklaracjami
    > które one sobie zażyczyły.

    ALe ja bedze mial urzedowy druczek ze NIE ZALEGAM ZE SKLADKAMI...
    a druk delkaracji jest tak tami ze dla milych Pan jeszcze z 50 moge
    zrobic...

    > Masz swoje deklaracje poprawnie sporządzone? Masz potweirdzenia nadania?
    > Więc niech się ciągną te miłe panie - u Ciebie jest OK, niech one _na
    > swoją_ odpowiedzialność modyfikują w systemie Twoje deklaracje.

    Wiesz... one sa naprawde mile...

    NIe skladalem deklaracji bo nie muslalem....(ustawa)..
    Ale oprocz tego na paru sa drobniutkie bledu ktory
    madry program "platnik" uznal wcale nei za bledy i orzekl dumnie,
    ze jest dobrze...
    Jeszcze madrzejszy program firmy P cos w zwiazku z tym zle "sklonowal"
    no i po co sie lkucic, jak mozna zlozyc...

    Jeszce raz przepraszam za zamieszanie