    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: jak w zeznaniu rocznym odliczyć fundusz pracy?
    Date: Mon, 17 Feb 2003 10:10:58 +0100

    Dnia 17-02-2003 10:02, Użytkownik MAX napisał:
    > Witam!
    > W Spółce Cywilnej jeden z właścicieli płaci wszystkie świadczenia ZUS tj.
    > społeczne "51", zdrowotne "52", i fundusz pracy"53" przez co nie mogły być
    > one wrzucane do kosztów KPiR.
    Dlaczego?
    Nie ma przepisu wyłączającego FP z kosztów. W jakiejkolwiek formie.

    > Pierwsze dwie składki były odliczane w każdej miesięcznej deklaracji
    > PIT-5... teraz chciałbym jakoś w całorocznej PIT-36, lub PIT-O odliczyć ten
    > fundusz pracy.. jest to w końcu parę groszy (ok. 30 zł. miesięcznie) -
    > przypuszczam, że to będzie odliczenie od dochodu... ale nie wiem jaki i
    > gdzie to wpisać... może ktoś wie... będę wdzięczny
    FP nie da sie odliczyc na "Picie".
    Wszystkie tytuły odliczeń są scisle sprecyzowane.
    O ile KUP jest wszystko co nie zostało wyłaczone ustawą, o tyle
    odliczeniem jest tylko to co zostało wymienione w ustawie.
    FP nie został wymieniony...

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk