From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
Subject: Re: jaka stawka amortyzacji na aparat cyfrowy?
Date: Thu, 13 Nov 2003 02:44:35 +0100

On Mon, 10 Nov 2003, Jola wrote:

>+ Witam,
>+ Prosze o pomoc w sprawie ustalenia stawki amortyzacji oraz symbolu
>+ klasyfikacji środka trwałego dla aparatu fotograficznego cyfrowego oraz
>+ kamery cyfrowej.

http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&oe
=UTF-8&th=c25547bb3e404b1f&rnum=16
http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&oe
=UTF-8&th=35b7e7d7b8100942&rnum=17

(wszystko w groups.google hasło "fotograficzny OR fotograficznego")
Stawka... nie, nie wiem :)

pozdrowienia, Gotfryd
(KPiR, VAT, memoriał, ZUS)