    From: RR <x...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: kiedy rejestrowac sie w Urzedzie Pracy
    Date: Wed, 27 Nov 2002 14:15:46 +0100
    Sender: r...@p...onet.pl@62.233.154.129
    To: x...@c...sz

    piekne dzieki za szybka odpowiedz,

    Kaizen wrote:
    > Pięknego dnia Wed, 27 Nov 2002 13:24:20 +0100, RR <x...@p...fm>
    > zakodował:

    > Jedynym warunkiem jest przepracowanie 12 z 18 ostatnich, w momencie
    > zgłoszenia, miesięcy. Czyli jeżeli pracowałeś przez ostatnie 12
    > miesięcy to zarejestrować się możesz nawet za pół roku.

    z tym to nie bedzie problemu - pracowalem prawie 3 lata.

    i moze jeszcze jedno pytanie:
    czy gdybym sie jeszcze zarejestrowal pod koniec listopada to jest szansa
    na dostanie zasilku za listopad?
    a kontynuujac mysl czy zeby dostac zasilek za grudzien trzeba
    rejestrowac sie w listopadzie, czy jest to jakos proporcjonalnie rozbite
    na liczbe dni?
    no i na koniec:
    ostanim dniem mojej pracy byl 31.10 - wiec w listopadzie nikt nie placil
    za mnie nic na ZUS - czy w zwiazku z tym nie grozi mi utrata jakiejs
    ciaglosci np. w ubezpieczeniu zdrowotnym czy chorobowym?

    a i jeszcze jedno czy rejestrowac sie musze w urzedzie wlasciwym ze
    wzgledu na zameldowanie czy nie jest to konieczne?

    pozdrawiam
    rafal