    From: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: kiedy rejestrowac sie w Urzedzie Pracy
    Date: Fri, 29 Nov 2002 00:45:31 +0100

    On Wed, 27 Nov 2002, RR wrote:
    [...]
    >+ no i na koniec:
    >+ ostanim dniem mojej pracy byl 31.10 - wiec w listopadzie nikt nie placil
    >+ za mnie nic na ZUS - czy w zwiazku z tym nie grozi mi utrata jakiejs
    >+ ciaglosci np. w ubezpieczeniu zdrowotnym czy chorobowym?

    Widzę że odpowiedzi nie ma.
    Jeśli się nie mylę (bezrobocie testowałem daaaaawno temu :)) to ty
    po prostu *wcale* nie masz ubezpieczenia zdrowotnego !
    Rejestrowanie się "natychmiast" po zwolnieniu AFAIK ma na celu
    m.in. zabezpieczenie "na wypadek wypadku" !!
    A utrata ciągłości ubezp. chorobowego nastąpi jeśli nikt nie
    zacznie płacić twojej składki chorobowej - musisz zacząć "coś
    robić" (bycie bezrobotnym z zasiłkiem chyba się nie liczy),
    AFAIK do wyboru jest:
    - umowa o pracę
    - umowa zlecenie
    - rozpoczęcie DG (nie zdążysz)
    - rozpoczęcie rolnictwa (też nie zdążysz ;[)

    Korekty mile widziane...

    Pozdrowienia, Gotfryd