eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkikilka umów zleceń i o dzieło (koszty uzyskania przychodu) › Re: kilka umów zleceń i o dzieło (koszty uzyskania przychodu)
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: kilka umów zleceń i o dzieło (koszty uzyskania przychodu)
    Date: Sat, 8 Mar 2008 00:26:06 +0100

    On Fri, 7 Mar 2008, witek wrote:

> [...]
    [...]
    > limit dotyczy tylko umow o prace.

    wKF: nie tylko :O
    Niektóre umowy wykonywane osobiście też są limitowane, acz trzeba
    przyznać, że pewnie podana bezwiednie i nieściśle informacja
    o "pracodawcach" jest krytyczna: umowy o typowe usługi (czyli
    "dzieła" i "usługi na warunkach zlecenia") faktycznie limitom
    nie podlegają :)

    > sumujesz i wpisujesz sume.

    Najwyraźniej, a niniejszego posta należy uznać za "czepianie się
    dla porządku".
    Żeby się nie zdarzyło kiedyś, że ktoś uzyskawszy przychody ze zlecenia
    z tytułu "obowiązków społecznych lub obywatelskich" pominął limit!

    pzdr, Gotfryd