    From: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: koszty uzyskania przychodu a zwolnienie lekarskie
    Date: Tue, 8 Feb 2005 22:56:00 +0100

    Pewnego słonecznego/deszczowego dnia nntrt <n...@g...pl> wystukał[a]:
    > witajcie
    > moj problem jest niejednoznaczny dla mnie bo jesli mialem w
    > miesiacu o 20 dniach roboczych 12 dni zwolnienia lekarskiego ( z
    > czego 10 dni roboczych) to czy pracodawca moze mi policzyc tylko
    > polowe kosztow uzyskania przychodu za dany miesiac? co jest wiazace
    > dni robocze czy kalendarzowe? jak wogole ma sie taka sytuacja do
    > pensji?

    Nie może, kup są niepodzielne. I nawet jak przez jeden dzień w miesiącu
    otrzymasz wynagrodzenie /zwykłe, czy też chorobowe - płacone ze środków
    pracodawcy/ należą ci się kup w całości.
    Gdybyś cały miesiąc był na zwolnieniu - płaconym przez ZUS, urlopie
    bezpłatnym wtedy by ci się nie należały.

    Pozdrawiam
    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #