    From: cosmita <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: księgowanie zakupów zagranicznych
    Date: Wed, 27 Feb 2008 12:32:28 -0800 (PST)

    > ... wystawiasz fakturę wewnętrzną - więc masz prawidłowy dowód księgowy w
    > postaci faktury,
    > nie wiem czy to dobry tok myślenia, wszak faktura jest wewnętrzna, ale
    > przecież rozporządzenie
    > do KPiR dopuszcza wprost ksiegowanię faktur :)
    > Przy czym to nie jest nabycie wewnątrzwspólnotowe - tylko import usług.
    > Sprzedawca nie dolicza VAT-u nawet gdyby był z uniji. Opodatkować to masz
    > Ty.

    a co w przypadku jeśli nie dokonuje się w KPiR księgowania faktury
    wewnętrznej a co za tym idzie nie wykazuje VATu na + i - w rozliczeniu
    VAT-7 tylko daje kwotę zakupu do KPiR jako koszt nabycia usług bez
    ewidencji VAT, jest to nie ważne ? coś mi grozi w takim wypadku ze
    strony US ?

    mam wyciąg z karty kred. + rachunek pdf od firmy sprzedjącej

    pozdr.
    c.