    From: "Przemysław Mrozek" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: kupno samochodu a podatek 2%
    Date: Mon, 19 Jul 2004 19:28:35 +0200
    Sender: a...@o...pl@byv243.neoplus.adsl.tpnet.pl

    > 14 dni. Placisz odsetki oraz te 2 % i nikt nie powinien sie przyczepic.
    Ja
    > kiedys pol roku przesadzilem bo kupilem motocykl do remontu i po terminie
    > zaplacilem i tylko 6 zl odsetek zaplacilem. Urzednicy byli bardzo mili i
    > teraz odnosze wrazenie ze do przecietnego podatnika USy odnosza sie dosc
    > przyjemnie, odkad mam DG to caly czas pod gorke.

    A mnie jak się spóźniłem jeden dzień ze złożeniem PCC1 to wlepili mandat z
    UKS na 100 czy 150 zł za nieterminowe złożenie PCC1. A złożyłem je po
    terminie bo nie przyjęli mi wcześniej deklaracji - nie miałem imion rodziców
    delikwenta, od którego kupowałem auto - cała reszta (NIP, PESEL, data
    urodzenia, adres) była. A że kolo wyjechał do szkoły wojskowej, to ścignąć
    go było ciężko... Mój błąd polegał na tym, że w momencie jak nie przyjęli mi
    tej deklaracji, to nie posłałem jej niekompletnej pocztą, lub nie zażądałem
    od urzędniczki adnotacji na deklaracji "odmawiam przyjęcia deklaracji ze
    względu na brak imion rodziców zbywcy". Tak się wściekłem, że zajmują się
    pierdołami i wyciąganiem kasy od ludzi (urzędniczka miała całą stertę takich
    delikwentów jak ja), że nie zapłaciłem mandaciku w terminie i komornik
    musiał się do mnie pofatygować do domu (mojego konta bankowego wtedy jeszcze
    nie mieli). Odsetek brak, koszty egzekucji 6,5 zł. Za takie numery ich nie
    lubię.