    From: "kurdebalans" <k...@h...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: nadplata vat
    Date: Tue, 29 Apr 2003 22:18:57 +0200

    > pismo

    Saldo na kartotece VAT w US - + 50,00,-

    Saldo na kartotece VAT w US - 0,00,-

    > Nie wiem dokładnie czy teraz jest tak samo ale chyba z dwa lata temu
    miałam
    > taką sytuacje jak podaje Gotfryd i żeby mi uwzględnili powsatłą nadpłatę
    > wystąpiłam z pismem o przeksięgowanie napdłaty na poczet obecnej
    > wpłaty.Niestesty wcale z deklarcje nadpłata nigdzie nie wynika w sensie
    > wykazania tej kwoty ona jest tylko różnicą.
    > Wiola

    Nadpłata podatku VAT wynikająca z deklaracji VAT-7 to jedno,
    a nadpłata na kartotece rozliczeniowej VAT w US to inna sprawa.
    Czasami US'y dokonują tzw. "przypisu do wysokości wpłaty", wtedy
    US się czepia bo mu kasy brakuje.
    [kurdebalans]