    From: "gomez" <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: odliczenie kosztów dojazdu do pracy.
    Date: Thu, 25 Nov 2004 20:13:17 +0100

    ciach
    > http://www.mofnet.gov.pl/dokument.php?dzial=323&id=2
    7942

    > polecam googla generalnie :)

    Dzięki Bogna za szybki odzew i podane linki, dzięki nim juz poznałem idee
    odliczenie dojazdów. Mam jeszcze kilka pytań (tak na marginesie równolegle
    przegladałem google ale chyba źle formowałem pytania bo coś mi dotychczas
    nieszło), ale do rzeczy.
    1. Co muszę zrobić aby rozliczenie roczne uwzględniało moje dojazdy do
    pracy, czy muszę to zgłosic pracodawcy, jeżeli tak to w jakiej formie
    (pisemnie?).
    2. Jak wygląda sprawa gdy podejmuje/rezygnuje z pracy poza moim miejscem
    zamieszkania w połowie miesiąca, czy wtedy ryczałt jest liczony jako np.
    część miesiąca np. 15/31 miesiaca czy może niepełnych miesiecy sie wogóle
    nie odlicza?
    3. Czy korzystanie w danym miesiącu z urlopu wypoczynkowego wplywa na
    wielkość liczonego ryczałtu za ten miesiąc?