    From: "Piotr" <h...@y...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: odliczenie vat - paliwo po 1 kwietnia
    Date: Sun, 30 Mar 2014 13:42:17 +0200

    > paliwo nie wcześniej niż w 2015, ale możesz zadeklarować wyłącznie do DG i
    > odliczać 100% vat
    > podstawa: ustawa http://tnij.org/qgyg562 (lepiej brzmi niż artykuł z gazety)
    > nie wiem skąd wzięli te masy (może z rozporządzenia MI - tam są wzory do
    > obliczenia w celu stwierdzenia że dany samochód to np. VAN, wielozadaniowy:
    > http://tnij.org/5tdo7tx)- miałoby to sens, jeśli dodaliby, że dotyczy tylko
    > aut z jednym rzędem siedzeń

    A ja mam 2 auta dostawcze: blaszany zamknięty 3 miejscowy i 3 miejscowy z
    otwartą paką, oba są do 3,5t i mój księgowy mówi że aby dalej odliczać 100% VAT
    od paliwa muszę teraz prowadzić ewidencję przebiegu?
    Charakter obu aut jest ewidentnie "nie prywatny" i z tego co na razie
    zrozumiałem to prowadzenie tych ewidencji to dotyczy aut osobowych a nie takich
    jak moje.
    Czy się mylę?