    From: "ash" <a...@p...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: opłata za rejestrację VAT-R
    Date: Thu, 23 Dec 2004 10:00:22 +0100

    news:Pine.WNT.4.61.0412222243550.1544@athlon...
    > On Wed, 22 Dec 2004, ash wrote:
    > [...]
    >
    > Aż sprawdziłem ;)
    > Pytanie: "opłata koszt VAT group:*.podatki" (&safe=off mam wpisane do
    > ustawień)
    > Lista w sam raz, tak z półtorej strony (1280x1024 :))

    No ale zależy jeszcze jaką czcionkę masz ustawioną ;)
    Biję się w piersi - w takim razie niedokładnie poszukałem w archiwum.

    > +++ cytat +++
    >
    > ...ale przy memoriale z zasady księguje się na okres którego koszt
    > dotyczy, a przecież ów wpis nie dotyczy nieprowadzenia DG, IMHO :)

    No tak, w moim przypadku sytuacja jest jasna, formularz VAT-R złożyłem i
    opłatę wpłaciłem
    już _po_ rozpoczęciu działalności gospodarczej.

    Swoją drogą to zastanawia mnie jeszcze, czy do prawidłowego zaksięgowania
    takiej opłaty konieczne jest wypisanie tzw. dowodu wewnętrznego , czy
    wystarczy samo
    potwierdzenie wpłaty jakie dostałem od US.

    Pozdrawiam,
    Ash