    From: "Anax WRC" <w...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: problem - wezwanie z US
    Date: Mon, 25 Feb 2008 21:39:35 +0100

    news:080225.200150.pspp.309@int.dyndns.org.invalid..
    .

    > Że czego nie zaktualizowałeś?

    Mala ksiegowosc RP wymaga przy automatycznym wypelnianiu deklaracji
    zaktualizowania danych czyli tak jakby ponownego sciagniecia danych z
    plikow.
    A ja cos zmienilem i nie zaktualizowalem:(

    > A dlaczego chcesz korygować tą za sierpień?

    bo to juz sierpniowa byla bledna, juz w sierpniu powinno byc przeniesienie
    2454 a nie 2463. Juz tutaj blad powstal:)

    > Uuuu... ;-) Sam sobie kontrole zrobiłes , to teraz sie musisz co najmniej
    > nabiczować...

    nie omieszkam:)))

    > Hmm, ktos tu prowadzi księgi niezgodnie z rozporządzeniem? ;P

    eee mam czas na rozliczenie do kwietnia chyba, pitow skladac nie musialem, w
    podatkach mam nadplate:)

    > A dlaczego chcesz poprawiać fakturę, a nie zapisy w ewidencji?

    w sensie ze zapis poprawic oczywiscie

    > I fotografię swoich pleców ze śladami samobiczowania (nie żartuję) ;-)

    nie omieszkam;P

    pzdr
    Anax