    From: "Łukasz Góralczyk" <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: rejestracja umowy leasingowej na poj. ciezarowy
    Date: Thu, 13 May 2004 11:48:39 +0100

    Użytkownik "Borszczuk" <c...@R...7Hi5.wfmh.org.pl.AND.7Hi5> napisał w
    wiadomości news:c7vg63$pc6$2@nemesis.news.tpi.pl...

    > W dowodzie jak wol "Samochod ciezarowy". Starczy czy jednak nie?
    Zgodnie z ustawa VAT nie, zgodnie z dowodem rejestracyjnym, rodzajem
    samochodu, zdrowym rozsadkiem, dotychczasowa praktyka gospodarcza..i mozna
    tak dlugo jeszcze tak.
    Generalnie zapewne conajmniej polowa przedsiebiorcow podejmie ryzyko...

    Czy ktos pamieta od kiedy samochody zostaly objete obowiazkiem
    dokumentowania homologacji - bylo w Rzepie, ale mi umknelo:-(

    Pozdrawiam
    Lukasz G.