Data: 2011-04-04 18:30:24
Temat: Re: rozliczenie ze zmarłym mężem
Od: "cef" <c...@i...pl>

witek wrote:

> US.
> Formalizm polega na tym, ze drugi małżonek składa wspolny pit-37,
> ktory jest traktowany jako informacja dla US, ale to US sam z siebie
> wydaje decyzje o wyliczonym podatku.

Witek, coś chyba mieszasz. Może kiedyś tak było, ale teraz?
Na jakiej podstawie?
Przecież wystarczy rozliczenie wg pit37 ze wskazaniem
typu rozliczenia (pierwsze kratki w PIT).
Ta mozliwość jest zapisana w ustawie i US nie ma za bardzo miejsca
na wydawanie jakichs decyzji. Oba sposoby rozliczenia ze zmarłym są tam
ujęte
(jak umrze w ciągu roku i po roku podatkowym ale przed złożeniem zeznania)