    From: "Adamski" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: szkolenie psów - jaka forma podatku ?
    Date: Tue, 16 Sep 2003 10:21:16 +0200

    > Jaka według Was jest właściwa (i korzystna) forma opodatkowania takiej
    > działalności - ryczałt ? karta ?
    > Studiuję te akty prawne, ale jakoś nie mogę znaleźć odpowiedzi.

    Do wyboru odpowiedniej formy opodatkowania jest konieczna analiza
    przedsiewziecia. Zasadnicza sa trzy formy opodatkowania, kazda ma zalety i
    wady. Zastanow sie jakie planujesz przychody, jakie bedziesz ponosic koszty,
    jak dobrze znasz przepisy podatkowe, ile masz czasu na ksiegowanie wlasnej
    firmy, moze warto sie zastanowic nad jakas konsyltacja podatkowa, .... Pytan
    jest cala masa a te sa podstawowe.

    Adam