eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatki[vat] wewnątrzwspólnotowe nabycie towarów a deklaracja VAT-7 › Re: [vat] wewnątrzwspólnotowe nabycie towarów a deklaracja VAT-7
    From: kuba <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: [vat] wewnątrzwspólnotowe nabycie towarów a deklaracja VAT-7
    Date: Tue, 18 Dec 2007 22:55:03 +0100

    Piotrek pisze:

    > Działa to dokładnie tak samo jak w każdym innym przypadku, kiedy
    > wystawiasz FV wewnętrzną.
    >
    > W tym przypadku dodatkowo VAT jest dla Ciebie neutralny bo go naliczasz
    > i jednocześnie odliczasz.

    Czyli jak mówisz, muszę sobie wystawić wewnętrzną FV na 100PLN plus
    polskie 22% VAT na podstawie której jednocześnie naliczam i odliczam
    sobie 22PLN - czyli nadal tylko 100PLN.

    Idąc dalej Twoim tokiem, deklarację VAT-UE koryguję - brak WNT.
    Deklarację VAT-7 również koryguję wpisując 100pln w pozycji C.34 i 22pln
    w C.35 jednocześnie dodając do wartości pól D.46 i D.47 100pln i 22pln,
    czy tak?

    Pytam się jednak dlaczego, skoro fakturę za ten towar już mam. W KPIR
    operuje i tak kwotami netto, zatem nic kwotowo się nie zmienia, czy
    muszę zatem dokonywać korekt w KPIR i "przeksięgowywać" z normalnej
    faktury na wewnętrzną? A jeśli wewnętrzna jest tą "ważniejszą", to
    właściwie na co mi faktura od kontrahenta?

    Jakub