    From: "fart" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: zaswiadczenie o niezaleganiu
    Date: Thu, 27 Nov 2003 09:23:36 +0100

    > Z US wniosek wypełniasz na miejscu, opłata to zależy jeśli np. dla biura
    > emerytalnego nie płaciłem, dla banku 15zł.(3 dni)
    > Z ZUS mozesz zadzwonić przyślą pocztą lub faxem - darmocha ( ja czekałem
    > tydzień ale wiem, że można szybciej.

    Ejjjjjjjjjjjjjjjjjj
    z ZUS to nie taaaak ......... kurdelebele

    Do ZUS wypełniasz wniosek o niezaleganie i załącznik do wniosku
    (przyjamnoiej tak sobie Kamienna Góra wymyśliła)
    i ddopiero to faksujesz ... i przyślą .... na telefon to teraz już chyba
    nawek pogotowie przyjeżdżać nie będzie :))))))))

    pozdrawiam
    fart