  • 1. Data: 2008-09-01 06:48:16
    Temat: Refundacja za internet
    Od: r...@g...com

    Witam.

    Mam nadzieję że w miarę dobrze trafiłem.
    Chodzi o to, iż mam zakupiony internet bezprzewodowy za który płacę co
    miesiąc określoną kwotę. Jako że internet ten wykorzystuje tylko i
    wyłącznie do celów służbowych (zresztą pracodawca nalegał żebym
    dokonał tego zakupu) pracodawca zwraca mi koszt poniesiony na ten
    internet. Sytuacja jest jednak taka, iż refundację tą mam doliczaną do
    przychodu od którego muszę płacić podatek i ZUS. Czy jest to zasadne?
    Przecież to nie jest mój przychód- wcześniej ponoszę koszt i w tym
    koszcie zawarty jest podatek VAT, czy nie jest to forma podwójnego
    opodatkowania?

    Pzdr.
    Radek