  • 1. Data: 2003-09-16 12:06:52
    Temat: Rejstracja Faktury w KPiR
    Od: "Tadeusz" <w...@n...pl>

    Moja faktura ma datę wystawienia inną niż data sprzedaży.Dwa pytanka:
    1.Pod jaką datą mam ją zaksięgować w KPiR?
    2.Jaki jest dopuszczalny odstęp czasowy między tymi dwiema datami?
    Z góry dzięki

    Tadeusz

  • 2. Data: 2003-09-16 12:44:39
    Temat: Re: Rejstracja Faktury w KPiR
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

    > Jasnowidze wybyli a nie masz na czole napisane czys kasowy czy
    memoriałowy.

    Prowokatorka. Zaraz zacznie sie dysputa nad wyzszoscia metody memorialowej
    nad kasowa.

    > Standardowo max 7 dni.

    Maddy czy dziala jeszcze rozporzadznie o bledach miejszej wagi w ktorym
    bylo, ze takim bledem jest wystawienie faktury po 7 dniach ale w tym samym
    miesiacu?

    Pozdrawiam
    Adam

  • 3. Data: 2003-09-16 12:49:20
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 4. Data: 2003-09-16 13:50:20
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 16 Sep 2003, Tadeusz wrote:

    >+ Moja faktura ma datę wystawienia inną niż data sprzedaży.

    Tak w ramach "wróżek i nie": "twoja" czyli jesteś
    wystawcą, czy już dostałeś oryginał do łapki i jest
    jak najbardziej "twój" ? ;)
    No i za co ta f-ra - terminy są różne...

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT)

  • 5. Data: 2003-09-17 12:22:52
    Od: "Tadeusz" <w...@n...pl>

    > Tak w ramach "wróżek i nie": "twoja" czyli jesteś
    > wystawcą, czy już dostałeś oryginał do łapki i jest
    > jak najbardziej "twój" ? ;)
    > No i za co ta f-ra - terminy są różne...
    Jestem odbiorcą faktury .Daty są na przełomie miesiąca.
    Faktura kosztowa.

    Pozdrawiam
    Tadeusz