  • 1. Data: 2005-01-04 15:11:37
    Temat: Remanent likwidacyjny?
    Od: Piotr <p...@w...pl>

    Witam,

    jak powinien wyglada remanent likwidacyjny DG jesli:
    1. Sprzedawalem wylacznie uslugi
    2. Nie mam zadnych srodkow trwalych
    3. Nie mam zadnego wyposazenia na stanie
    4. Jestem VATowcem

    Czy istnieje jakis wzor (druk) takowego remanentu?

    Bede wdzieczny za pomoc.

    Pozdrawiam,
    Piotr
    p...@w...pl

  • 2. Data: 2005-01-04 18:36:52
    Temat: Re: Remanent likwidacyjny?
    Od: Mariusz_M <m...@g...pl>

    Piotr wrote:

> [...]
    > 3. Nie mam zadnego wyposazenia na stanie
    > 4. Jestem VATowcem
    > Czy istnieje jakis wzor (druk) takowego remanentu?

    Nie :-(
    Z mojego doświadczenia (żona zamykała DG w październiku) - remanent
    likwidacyjny obejmuje tylko materiały i towary, od których odliczyłeś
    sobie VAT. Skladasz w US kwit, ze wartosc remanentu likwidacyjnego na
    dzien zamkniecia DG wynosi 0 PLN + 0 VAT.

    Mariusz M.