  • 1. Data: 2002-06-06 21:29:00
    Temat: Remanent poczatkowy
    Od: ".:: Wojtek ::." <b...@p...onet.pl>

    Chyba zawaliłem :(. Nie sporządziłem remanentu początkowego, chociaż podobno
    jest taki obowiązek złożenia , ze nalezy zgłosić do 7 dni od daty
    sporządzenia remanentu w US nawet jak jest zero. Z tym, że nie mam towarów
    handlowych, tylko wyposażenie i materiały biurowe. Jak to odkręcic?
    Czy mozna tak zrobic: zgłosić do US za 7 dni remanent, tylko co z tymi
    zakupami, które dokonałem jak wprowadzic do KPiR i czy moge potem odliczyć
    VAT?
    Czy remanent może byc później niz dokonane zakupy?
    POMOCY :)

  • 2. Data: 2002-06-06 22:53:35
    Temat: Re: Remanent poczatkowy
    Od: ".:: Wojtek ::." <b...@p...onet.pl>

    Nie wiem czy dobrze rozumiem, tzn. ze wszystko jest OK, ze nie mam obowiązku
    zgłaszać o zamiarze przeprowadzenia remanentu przy rozpoczynaniu DG na 7 dni
    przed data remanentu?
    Czy moge wieć tak zrobic, rozpoczałem DG 4.06, remanent w tym samym dniu i
    nikt sie nie powinien doczepić? :)

    napisał w wiadomości
    tanpol.com.pl...

  • 3. Data: 2002-06-07 21:58:44
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

> [...]

    To co ci opisałem (wpis w KPiR w polu komentarza) to nie
    był *mój* pomysł przy reman.pocz.=0 tylko "osoby uprawnionej"...

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 4. Data: 2002-06-08 07:23:41
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Fri, 7 Jun 2002, .:: Wojtek ::. wrote:

    Najpierw podania w kwestii formalnej: o odpowiadanie 'pod'
    i przycinanie cytatów !

    >+ Nie wiem czy dobrze rozumiem, tzn. ze wszystko jest OK, ze nie mam obowiązku
    >+ zgłaszać o zamiarze przeprowadzenia remanentu przy rozpoczynaniu DG na 7 dni
    >+ przed data remanentu?

    IMO dokładnie tak. Może ktoś z doradców albo księgowych raczy potwierdzić
    lub zaprzeczyć...

    >+ Czy moge wieć tak zrobic, rozpoczałem DG 4.06, remanent w tym samym dniu
    >+ i nikt sie nie powinien doczepić? :)

    IMO "remanent początkowy" właśnie tak trzeba by czytać :)

    Pozdrowienia, Gotfryd