  • 1. Data: 2008-02-29 09:22:41
    Temat: Rozliczenie internetu
    Od: "monolith" <m...@o...pl>

    Witam
    Jestem ciekway jak urzędy skarbowe traktują odliczenie internetu jeżeli
    rachunek jest wystawiony
    z firmy która mieści się na drugim końcu polski???
    To znaczy posiadam miejsce zameldowania w miejscowości A (tam się
    rozliczam), mieszkam w miejscowości B (gdzie mam internet), firma wystawia
    mi fakturę na adres zameldowania czyli miejscowość A.
    Czy urząd skarbowy będzie stwarzał problemy??

    pozdrawaim
    monolith

  • 2. Data: 2008-02-29 09:30:39
    Temat: Re: Rozliczenie internetu
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 29-02-2008 o 10:22:41 monolith <m...@o...pl> napisał(a):

    > Witam
    > Jestem ciekway jak urzedy skarbowe traktuj? odliczenie internetu je?eli
    > rachunek jest wystawiony
    > z firmy która mie?ci sie na drugim koncu polski???
    > To znaczy posiadam miejsce zameldowania w miejscowo?ci A (tam sie
    > rozliczam), mieszkam w miejscowo?ci B (gdzie mam internet), firma
    > wystawia
    > mi fakture na adres zameldowania czyli miejscowo?ae A.
    > Czy urz?d skarbowy bedzie stwarza? problemy??

    O kurde, ja mieszkam na śląsku a faktury wystawia mi krzak z warszawki ;)

    pozdr,
    tommyz

  • 3. Data: 2008-02-29 09:31:18
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

> [...]

    > wystawia
    > mi fakture na adres zameldowania czyli miejscowo?ae A.
    > Czy urz?d skarbowy bedzie stwarza? problemy??

    Aha, doczytałem o co Ci biega :) Znaczy się że się rozliczasz w złym US :)

  • 4. Data: 2008-02-29 14:54:13
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    monolith wrote:
> [...]
    > mi fakture na adres zameldowania czyli miejscowo?ae A.
    > Czy urz?d skarbowy bedzie stwarza? problemy??

    o internet nie, ale za niezakualizowanie nip-3 dowali ci karę jak nic
    po za tym rozliczasz się w złym US.

  • 5. Data: 2008-02-29 19:01:32
    Od: "Wojciech Kozlowski" <w...@w...pl>

    internet ma byc użytkowany w lokalu , w którym mieszkasz (w domysle - i
    zgłosiłeś na NIP3 do US)
    reszta nieważna

  • 6. Data: 2008-02-29 19:50:34
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 29 Feb 2008, witek wrote:

    > o internet nie, ale za niezakualizowanie nip-3 dowali ci karę jak nic
    > po za tym rozliczasz się w złym US.

    Jeszcze pytanie, co zgłosił w US i czy US wie że mieszka gdzie indziej.
    Bo "dowali" dopiero jak ustali, że coś jest namieszane :)

    pzdr, Gotfryd