  • 1. Data: 2003-02-17 08:58:19
    Temat: Rozliczenie roczne po smierci wspolnika sc
    Od: "yba" <y...@N...pl>

    Witam.
    Mam nastepujace zagadnienie do rozwiklania.
    Malzenstw prowadzilo w zeszlym roku spolke cywilna i oprocz tego pracowali
    na etatach.
    Z powodu smierci meza, spolka zostala zlikwidowana i zaplacone podatki.

    Jak wyglada rozliczenie roczne?
    Zona rozlicza sie z "etatu" na podstawie Pit-11 oraz z przychodu ze spolki
    cywilnej.

    A maz? Wiadomo, ze jak nie zyje to nic nie sklada i nie płaci (?), ale czy
    zona nie musi czegos uregulowac w US?
    Zawsze rozliczali sie wspolnie (ale to teraz chyba nie ma znaczenia).

    ---
    yba

  • 2. Data: 2003-02-17 12:34:21
    Temat: Re: Rozliczenie roczne po smierci wspolnika sc
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 17 Feb 2003, yba wrote:
    [...]
    >+ A maz? Wiadomo, ze jak nie zyje to nic nie sklada i nie płaci (?), ale czy
    >+ zona nie musi czegos uregulowac w US?

    W Ordynacji, w okolicach art. 100 jest opis co w takich
    przypadkach. AFAIR to Urząd Skarbowy skarbowy dokonuje rozliczeń
    "w imieniu" zmarłego.

    pzdr, Gotfryd