  • 1. Data: 2005-01-04 14:36:03
    Temat: Rp 7 i ZUS
    Od: "Jacek" <n...@w...pl>

    Witajcie Grupowicze,

    Mam pytanko dotyczące zaświadczeń Rp7:
    Składki pracowników były odprowadzane na podstawie deklaracji imiennych oraz
    w pewnym okresie bezimiennych.
    Ostatnio ZUS stwierdził, żeby w zaświadczeniu Rp7 podawać tylko składki
    dotyczące "okresu bezimiennego". Pracownicy przychodzą teraz po
    sprostowania.
    Wydaje mi się, że ZUS jest w błędzie, bo zaświadczenie mówi o zatrudnieniu i
    wynagrodzeniu i podanie tylko części kwot za okres, gdzie były deklaracje
    bezimienne byłoby wadliwe.
    Jak to Waszym zdaniem powinno wyglądać?

    Jacek