  • 1. Data: 2006-01-05 15:35:28
    Temat: Ryczałt a usługi informatyczne
    Od: Malgorzata Strzembicka <m...@g...pl>

    Witam

    Czy prowadząc firmę świadczącą usługi informatyczne mogę być
    opodatkowana w formie ryczałtu. Jeśli tak to jaka obowiązuje stawka?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-01-07 09:16:20
    Temat: Re: Ryczałt a usługi informatyczne
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 5 Jan 2006, Malgorzata Strzembicka wrote:

    > Witam
    >
    > Czy prowadząc firmę świadczącą usługi informatyczne mogę być
    > opodatkowana w formie ryczałtu. Jeśli tak to jaka obowiązuje stawka?

    aż 17%.
    W większości przypadków prędzej opłaci się "wziąć" 19% liniowy,
    zakup/amortyzacja byle komputera o telefonach czy łączu nie
    wspominając błyskawicznie zetnie owe 2% różnicy :>

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)