  • 1. Data: 2007-11-02 08:56:58
    Temat: Ryczałt + umowa o pracę. Jaki PIT, załącznik?
    Od: TC <tar.ca-m.i_on@tl_e.n.pl>

    Jaki mam wypełnić PIT ew. załącznik do takiego tandemu?
    Wiem, że ryczałt to 28 ale nie mogę się doszukać jaki mam załącznik
    wypełnić.

    --
    TRC

  • 2. Data: 2007-11-02 12:34:47
    Temat: Re: Ryczałt + umowa o pracę. Jaki PIT, załącznik?
    Od: "Andrew" <anbereda@poczta.(onet).pl>

    pit28 +pit28a/lub/b + pit37

  • 3. Data: 2007-11-02 14:43:12
    Od: TC <tar.ca-m.i_on@tl_e.n.pl>

    Andrew pisze:
    > pit28 +pit28a/lub/b + pit37
    > Użytkownik "TC" <tar.ca-m.i_on@tl_e.n.pl> napisał w wiadomości

    Dzięki. Właśnie dzwoniłem do US i powiedzieli, że PITy się nie sumują i
    trzeba 28 i 37 złożyć osobno... Jak to jest w przypadku dyskusji
    jałowych... najpierw musiałem się tłumaczyć i odpowiadać że po co tak
    wcześnie skoro jeszcze tyle miesięcy zostało. Ach ta Polska.