  • 1. Data: 2012-08-14 11:04:13
    Temat: Rząd obraduje...
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    ...nad "ułatwieniami dla przedsiębiorców" (dosłownie przed chwilą, 1PR).
    Mam się zacząć bać, że będzie jakieś kolejne 'usprawnienie' wykluczające
    możliwość załatwienia spraw sprawnie?
    (metodą "panie, nie ma mowy, pan zaniesie do urzędu A, urząd A nam to
    przyśle to odpowiemy, za pośrednictwem A oczywiście)

    pzdr, Gotfryd

  • 2. Data: 2012-08-14 11:29:20
    Temat: Re: Rząd obraduje...
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    Gotfryd Smolik news wrote:
> [...]
    > (metodą "panie, nie ma mowy, pan zaniesie do urzędu A, urząd A nam to
    > przyśle to odpowiemy, za pośrednictwem A oczywiście)

    Zgodnie ze stara maksymą: "Niczyje mienie ani zdrowie nie jest bezpieczne
    gdy obraduje kongres"
    (Cyt. z pamieci)

    --
    Włodek

    http://dino.inosak.org

  • 3. Data: 2012-08-14 13:22:52
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2012-08-14 11:04, Gotfryd Smolik news wrote:
> [...]
    > (metodą "panie, nie ma mowy, pan zaniesie do urzędu A, urząd A nam to
    > przyśle to odpowiemy, za pośrednictwem A oczywiście)

    Tia, znowu chcą naszego dobra ;-)

    Piotrek

  • 4. Data: 2012-08-14 13:35:57
    Od: SDD <s...@t...pl>

    Piotrek pisze:

    > Tia, znowu chcą naszego dobra ;-)

    Nawet wiecej, bo w liczbie mnogiej - naszych dobr chca :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2012-08-14 13:43:19
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2012-08-14 13:35, SDD wrote:
    > Nawet wiecej, bo w liczbie mnogiej - naszych dobr chca :)

    Założyłeś jak widzę, że na sali są jacyś (mentalni) blondyni ;-)

    Piotrek

  • 6. Data: 2012-08-14 13:48:58
    Od: SDD <s...@t...pl>

    Piotrek pisze:

    > Założyłeś jak widzę, że na sali są jacyś (mentalni) blondyni ;-)

    Hmmm - Animka ani Stokrotka nie zagladaja tutaj? :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 7. Data: 2012-08-14 16:35:39
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-08-14, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> wrote:
> [...]
    > (metodą "panie, nie ma mowy, pan zaniesie do urzędu A, urząd A nam to
    > przyśle to odpowiemy, za pośrednictwem A oczywiście)

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Rzad-zatwierdzil-zmi
    any-szybciej-zalozysz-firme-2614989.html ? :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 8. Data: 2012-08-14 20:36:52
    Od: adamw777 <a...@g...pl>

    > http://www.bankier.pl/wiadomosc/Rzad-zatwierdzil-zmi
    any-szybciej-zalozysz-firme-2614989.html ? :)

    Tylko te dwa wymyślili? To rzeczywiście napięli mózgi do granic
    wytrzymałości

  • 9. Data: 2012-08-14 21:07:30
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    adamw777 wrote:
    any-szybciej-zalozysz-firme-2614989.html

    > Tylko te dwa wymyślili? To rzeczywiście napięli mózgi do granic
    > wytrzymałości

    Im mniej "pomysłów" tym lepiej.

    --
    Włodek

    http://dino.inosak.org

  • 10. Data: 2012-08-15 14:58:49
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 14 Aug 2012, Wojciech Bancer wrote:

    > http://www.bankier.pl/wiadomosc/Rzad-zatwierdzil-zmi
    any-szybciej-zalozysz-firme-2614989.html ? :)

    Krótko mówiąc: załóż, załóż, (a teraz) - MAMY CIĘ!
    ;)

    pzdr, Gotfryd