  • 1. Data: 2008-10-09 14:55:34
    Temat: Sankcje za niezłożenie deklaracji
    Od: "DS" <r...@p...onet.pl>

    Witam,

    mój klijent w przeszłości nie złożył deklaracji VAT za parę miesięcy.
    Niestety urząd skarbowy rozpoczął kontrolę i się tego dopatrzył. Kwota VAT
    nie była znaczna, ale przekraczała ustawowy próg "małej wartości". W każdym
    razie zapłacił całą kwotę wraz z odsetkami.

    Czy ktoś wie w jakiej wysokości realnej może spodziewać się on grzywny. W
    KKS jest to dość szerokie pojęcie "do 720 stawek dziennych" więc tak
    naprawdę może to być kwota od kilkudziesięciu złotych do wielu milionów.

    Dziękuje i pozdrawiam
    DS

  • 2. Data: 2008-10-09 15:05:25
    Temat: Re: Sankcje za niezłożenie deklaracji
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-10-09, DS <r...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > Czy ktoś wie w jakiej wysokości realnej może spodziewać się on grzywny. W
    > KKS jest to dość szerokie pojęcie "do 720 stawek dziennych" więc tak
    > naprawdę może to być kwota od kilkudziesięciu złotych do wielu milionów.

    A stawka dzienna, to nie jest maks. 100 zł (tak mi się obiło o uszy)?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 3. Data: 2008-10-09 16:06:12
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl>

    > On 2008-10-09, DS <r...@p...onet.pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > A stawka dzienna, to nie jest maks. 100 zł (tak mi się obiło o uszy)?

    Czyli za niezłożenie deklaracji można zapłacić 72000 zł.
    No to faktycznie nie "wiele milionów"

    --
    Pawełj

  • 4. Data: 2008-10-09 19:29:45
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-10-09, pawelj <pawel_jajko> wrote:

    > Czyli za niezłożenie deklaracji można zapłacić 72000 zł.
    > No to faktycznie nie "wiele milionów"

    A jednak źle słyszałem.

    http://www.gazetapodatnika.pl/artykuly/poradnik_pote
    ncjalnego_przestepcy_podatkowego_1_ile_wynosi_stawka
    _dzienna_i_inne_przydatne_pojecia-a_5500.htm

    Tu to jest dość ładnie opisane i jest podana podstawa prawna.
    I jest akurat omawiany przepis o którym mówisz. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl