  • 1. Data: 2021-01-29 08:49:54
    Temat: Skladanie wniosków przez ePuap / Zus
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Formularze niektórych wniosków składanych przez platformy elektroniczne są długie,
    sporo do wypełniania.
    Czy da się przygotować wypełniając kilkustronicowy wniosek wcześniej i jakoś go
    roboczo zapisać tak, aby w dniu zero można było
    złożyć już tylko paroma kliknięciami?

  • 2. Data: 2021-01-29 15:57:07
    Temat: Re: Skladanie wniosków przez ePuap / Zus
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 29.01.2021 o 08:49, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > Czy da się przygotować wypełniając kilkustronicowy wniosek wcześniej i
    > jakoś go roboczo zapisać tak, aby w dniu zero można było złożyć już

    Mnie się zdarza, że dokument przygotowuję w ogóle bez logowania się.
    Potem dokument doąłczam jako załącznik do pisma do organu.

    --
    Robert Tomasik

  • 3. Data: 2021-01-29 18:59:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ąćęłńóśźż ...@...pl ...

> [...]
    > przygotować wypełniając kilkustronicowy wniosek wcześniej i jakoś
    > go roboczo zapisać tak, aby w dniu zero można było złożyć już

    To co przygotowywałem na stronie pue to dawało sie zapisać jako
    robocze.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    udało im się znaleźć sposób, żeby z tym żyć." William Wharton