  • 1. Data: 2008-02-25 14:14:06
    Temat: Składka zdrowotna z grudzień 2006
    Od: "PiotrB." <p...@n...pl>

    Witam,

    Jaka była składka zdrowotna za grudzień 2006?
    177,36zł czy 172,43zł?

    Zdaje mi się, że ta pierwsza a wpłaciłem tę drugą
    mniejszą.

    Co zrobić w takim przypadku?

    - Uzupełnić składkę (wpisując na przelewie kolejny numer deklaracji).
    - W PITcie odliczyć składkę taką jaką rzeczywiście zapłaciłem
    czyli razem wychodzi mi 1915,57zł zamiast pełnych 1918,20zł.

    Piotr