  • 1. Data: 2002-09-04 12:37:51
    Temat: Składki członkowskie w stowarzyszeniu.
    Od: "Pablo" <z...@p...onet.pl>

    Witam

    Załóżmy, że istnieje jakieś stowarzyszenie, które na razie nie prowadzi
    działalności gospodarczej i jego jedynymi przychodami są składki członków
    tegoż stowarzyszenia. I teraz pytanie jakie koszty przychodu z tym związane
    mam wpisać w deklaracji CIT-2?. Za wszelkie podpowiedzi z góry dziękuję.

    Pozdrawiam

    Pablo

  • 2. Data: 2002-09-04 12:40:04
    Temat: Re: Składkiczłonkowskie w stowarzyszeniu.
    Od: k...@t...pl (KaMeL)

    Witaj Pablo,

    W Twoim liście datowanym 4 września 2002 (14:37:51) można przeczytać:
> [...]

    P> mam wpisać w deklaracji CIT-2?. Za wszelkie podpowiedzi z góry dziękuję.

    no chyba wszystkie koszty jakie ponosi stowarzyszenie, czyli np.
    czynsze, telefony itp

    --
    Pozdrowienia,
    K...@t...net.pl