  • 1. Data: 2019-08-15 01:10:07
    Temat: Słowo ciałem się stało i zamieszkało między nami...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Chwała Buddzie!

    https://afaktury.pl/qr-code-na-fakturzebezpieczenstw
    o-transakcji,0,2,-1,55/

    Dookoła multiQlti -- koloRowo i wesoło...

    Niestety wstawiłem przecinek zamiast kropki -- to coś pogubiło się...

    Wprawdzie nie o takim czymś pisałem, ale to krok w mym kierunku.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 2. Data: 2019-08-15 21:31:56
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Eneuel Leszek Ciszewski w

    > Chwała Buddzie!

    Ciszewski -- jeszcze jedna wiadomość w tym typie i na grupę pl.*, a postaram
    się, żebyś mleko dostawał w areszcie.

    --
    'Tom N'

  • 3. Data: 2019-08-15 23:17:51
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello 'TomN',

    Thursday, August 15, 2019, 9:31:56 PM, you wrote:

    > Ciszewski -- jeszcze jedna wiadomość w tym typie i na grupę pl.*, a postaram
    > się, żebyś mleko dostawał w areszcie.

    Nie potrafisz filtrować?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 4. Data: 2019-08-15 23:52:04
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "'TomN'" 1...@i...dyndns.org.invalid.190
    815.invalid

    > Ciszewski -- jeszcze jedna wiadomość w tym typie i na grupę pl.*,
    > a postaram się, żebyś mleko dostawał w areszcie.

    Odchudzam się -- odstawiłem mleko, przez co schudłem w tym roku 9%,
    choć obżeram się czym popadnie. Zamiast mleka dowapniam kości jogurtami
    (przykładowo 2,95 pln w Lidlu za 5 sztuk po 400 gramów; czyli 1 kg za
    1,475 pln), i (Auchan, Biedronka i Lidl -- mniej niż 8 pln za kg)
    białymi serami półtłustymi i chudymi... Chude są zwykle tańsze
    i zawierają więcej białka -- nie wiem, jak z wapniem.

    Leki dowapniające w Polsce są drogie -- 8 tabletek Solderolu 7000
    jednostek kosztuje ponad 20 pln... Na szczęście 8 tabletek starcza
    mi niemal na miesiąc...

    Postaraj się o kapłana buddyjskiego w areszcie, bo (jak zgaduję)
    zgodnie z prawem jest należny aresztantom buddyjskiego wyznania.
    [jak nie znajdziesz takowego -- nie możesz aresztować buddysty?]

    Ponadto nienawiść religijna jest w RP zabronionym czynem, przez
    co możesz trafić za kratki -- choćby konfesjonału. ;) Na szczęście
    mam dziś dobry dzień -- nie zgłoszę dzisiaj organom ścigania Twej
    haniebnej napaści... Na nieszczęście -- ten dzień dobiega końca...

    -=-

    https://www.youtube.com/watch?v=EHy6VY9wpUc

    Niestety -- broń palna jest skuteczniejsza niż ręczne robótki
    Kung Fu? Ależ Kung Fu obejmować potrafi także broń palną. :)

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 5. Data: 2019-08-16 16:48:47
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" 5d55d409$0$542$6...@n...neostrada.pl

    > Odchudzam się -- odstawiłem mleko, przez co schudłem w tym roku 9%,

    Wiosną br. waga pokazywała niemal 73 kg -- pionowa pozycja była wówczas trudna do
    utrzymania. (szwankowały: śródstopia -- zwłaszcza prawe; kolana; biodra i kręgosłup)
    Dziś ta sama waga pokazała (na chwilę, ale jednak!) 65,8 kg -- mogę uznać, że poziom
    66 kg został osiągnięty!

    73*.91=66,43
    66*.91=60,06 <-- kolejne ;) 9%

    Nie głoduję (chyba, że podczas pisania, gdy brak mi pod ręka owoców -- są w lodowce,
    zaraz wezmę/sięgnę) a nawet obżerałem się czekoladą (Lidl sprzedawał tanio czekolady
    z orzechami laskowymi) tak, że mi zbrzydła zupełnie... (dziennie jadłem średnio około
    300 gramów przez wiele tygodni)

    Kolejne ;) 9% zamierzam stracić jeszcze w tym roku.

    66*.91=60,06 <-- kolejne ;) 9%

    Miejsce po tłuszczu zamierzam wypełnić mięsem.
    (to znacznie trudniejsze zadanie, ale konieczne)

    -=-

    Pod koniec 2017 r. najpierw przytyłem z 67 kg do 70 kg, po czym szybko (ponad
    3 kg w 24 dni) schudłem poniżej 67 kg, ale wiosną 2018 r. rozchorowałem się,
    przez co zacząłem tyć... Jesienią ubr. zaszczepiłem się :) i przestałem chorować
    (IMO właśnie pomogła szczepionka) przez co zyskałem nieco na swej fizycznej
    aktywności, co zahamowało makabryczny wzrost masy...

    Ogólnie choroby/przeziębienia/osłabienia (wbrew pozorom) sprzyjają tyciu -- aktywność
    fizyczna zwala z nóg, zaś brak aktywności zmniejsza zużycie energetyczne, co skutkuje
    tyciem.... Tak źle (aktyność) i siak (brak aktywności) niedobrze...

    -=-

    Nie odstawiłem mleka zupełnie -- piję tygodniowo kilka litrów...
    (bywa, że dziennie ponad litr, ale ogólnie nie piję już dużo)
    Wcześniej piłem dziennie ponad 3 litry...
    Odstawiłem, bo nie mogłem już funkcjonować...

    Niestety -- piję nadal trochę ;) soków pomarańczowych...
    (Lidl i Biedronka oferują te soki po niespełna 2 pln za litrowy karton)
    Soki są słodkie! (zawierają cukier, czyli tuczące kalorie)
    Raczej nie miewam potrzeby odstawiania do lodówki otwartego
    (do śniadania) kartonu. ;)

    Ponadto jem owoce (ile mam, tyle zjem -- dziennie
    średnio ~3 kg jabłek itp.) zawierających cukier...

    -=-

    Lidl wieczorem sprzedaje tanio (99 gr za pęczek tak zwany) rzodkiewkę. :)
    (którą chętnie dorzucam, o ile mam, do jogurtu jedzonego na śniadanie)

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 6. Data: 2019-08-16 19:23:27
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    To, co umieszczam w kwadratowych nawiasach, nie może być czytane
    a przeczytanie jest zagrożone sankcjami karnymi (więzieniem)
    jako wchodzenie w posiadanie informacji nie przeznaczonej dla
    odbiorcy/przestępcy!

    "Eneuel Leszek Ciszewski" 5d56c253$0$535$6...@n...neostrada.pl

    > Ponadto jem owoce (ile mam, tyle zjem -- dziennie
    > średnio ~3 kg jabłek itp.) zawierających cukier...

    Na obiad jem dużo mięsa i kartofli oraz różnych sałatek owocowo-warzywnych.
    Ponadto jem kanapki -- chleb (lubię razowy, ale nie gardzę baltonowskim czy
    innym -- oby był świeży, czyli oby nie był spleśniały) i wędliny oraz masło
    -- dużo prawdziwego (od krowy) masła pomiędzy wędlinę i chleb...

    Dziś jeszcze nie spełniłem ludzkich życzeń -- po których waga wskazuje
    zwykle ze 300 gramów mniej. ;)

    Mam sporo spodni Lewisa (29 cali) kupionych ze 30 lat temu -- może zdołam
    je dopiąć po schudnięciu... Na razie raczej ;) celuję w 32 cale, ale IMO
    w 31 też bym zmieścił się. Część spodni ma rozmiary metryczne; 40 w tych
    metrycznych to 80 cm, czyli prawie 32 cale...

    Dziś piątek -- więc na obiad mięso rybie miast wołowego czy wieprzowego...

    Preferuję mięso gotowane; takoż z ziemniakami.

    Nie piję kawy -- bo raczej ;) mi szkodzi.

    -=-

    Ponadto leki... Znalazłem tańszy Solderol... Desloratadyna jest droga...
    Ponadto vitamina B1 25 mg i PP 200 mg -- ~2 razy dziennie...
    Betaróżne/nile/serci -- na uszy... Maksymalna dawka ze 2 razy
    dziennie... (ograniczam, jak mogę, bo to drogie jest) Oraz
    wziewne, ale te są refundowane, podobnie jak Allertec...

    Alvesco (Cyklezonid) i Formoterol... Teraz znów kosztowna szczepionka
    i czasami ;) coś na zluzowanie wydzieliny gardła czy dróg oddechowych...

    Gdy przyspiesza tętno -- Nebivor.

    BTW -- Nebivor działa na inne Bety (chyba beta 1) niż (chyba beta 2) Formoterol,
    przez co raczej ;) Nebivor nie zaciska oskrzeli a Formoterol raczej ;) nie
    przyspiesza tętna.

    Piszę o tym na wszelki wypadek, bo w areszcie ;) może pojawić się polski
    biegły sądowy -- ,,first to figTH'', który (jak chociażby biegła pulmonolog
    dr n. med. Anna Romatowska-Dziób) nie będzie wiedział, że Nebivor nie wpływa
    zbyt mocno ;) na to, na co wpływa Formoterol...

    http://eneuel.w.duna.pl/zdrowie/Renta/okregowy/pulmo
    nolog/27i.png

    Mogę mylić numerki bet, ale Nebivor i Formoterol mają selektywne działanie,
    przez co nie przeszkadzają sobie wzajemnie, co raczej ;) przetestowałem na sobie...

    Biegła ww. twierdziła zdecydowanie/stanowczo/kategorycznie, że Formoterol
    przyspiesza tętno -- czemu sprzeciwiałem się i sprzeciwiam nadal...

    Przyjmuję Formoterol od wielu lat codziennie lub dwa razy dziennie,
    ale bywa, że częściej, choć to ponoć już nie dopomaga... ;)

    Od paru dni przyjmuję tylko jeden raz dziennie 12 mikrogramów -- czuję
    się dobrze, co chyba widać. ;)

    -=-

    BTW -- Cyklezonid jest o niebo lepszy od Budezonidu, choć i Budezonid
    (znany kiedyś jako Neplit) jest WSPANIAŁY!!!!
    [chwała Buddzie za Budezonid!]

    --