    From: Adam <a...@s...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Sprzedawca odmawia żądania wydania duplikatu faktury
    Date: Tue, 6 Mar 2018 14:17:08 +0100

    Witajcie.

    Zauważyłem, iż zagubiłem podesłane mailem faktury za prowizję. Faktury
    zapłacone w terminie.

    Proszę sprzedawcę o wystawienie duplikatów z datą bieżącą.
    Otrzymuję informację, że te faktury (koniec roku 2016) są dostępne na
    jego stronie po zalogowaniu się, więc nie wystawi duplikatu.

    Próbuję tłumaczyć, że ustawa nic nie mówi na temat dostępności faktur,
    piszę też o możliwości odliczenia VAT w okresie rozrachunkowym lub dwóch
    kolejnych, lecz sprzedawca to jakiś przysłowiowy "beton".

    Co dalej?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam