  • 11. Data: 2018-03-07 14:21:21
    Temat: Re: Sprzedawca odmawia żądania wydania duplikatu faktury
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-03-07 o 14:16, m pisze:

    > Kwestia interpretacji. Interpretacja mówiąca że nie skoro nie widział na
    > oczy bo mu końcówka systemu poczty wrzuciła do kosza, to zaginęło po
    > drodze, jest IMHO równie uprawniona.

    Generalnie pojęcie duplikatu faktury nie bardzo przystaje do
    dzisiejszych czasów faktur cyfrowych. Tutaj można jeszcze interpretować,
    że faktura cały czas jest dostępna pod wskazanym linkiem, a to, że
    kupujący zechciał ją odebrać po pół roku nie implikuje konieczności
    wystawienia duplikatu.

    > I to co odliczy to wyda dodatkowo na księgową?

    Generalnie wszystkie znane mi księgowe pracują na miesięcznym ryczałcie
    i nie biorą ekstra "za każde pierdnięcie".

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2018-03-07 14:24:25
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2018-03-07 o 14:09, Liwiusz pisze:

    > Tylko wówczas, jak nie otrzymał oryginału - a tu oryginał otrzymał,
    > tylko teraz się tłumaczy, że maila nie umie obsługiwać.

    To nieważne jak się tłumaczy.
    Równie dobrze mógł nie mieć tych faktur - nawet jeśli ślad jest ze ściągał.
    Może coś poszło nie tak i ściągnęły się robaki.

    > Można zrobić korektę odpowiedniego okresu.

    Jak się komuś będzie chciało.

  • 13. Data: 2018-03-07 14:26:25
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 07.03.2018 o 14:21, Liwiusz pisze:
    > Generalnie wszystkie znane mi księgowe pracują na miesięcznym ryczałcie
    > i nie biorą ekstra "za każde pierdnięcie".

    Ale mogą stosować różne ceny dla klientów którzy generują więcej lub
    mniej pracy do wykonania.

    p. m.

  • 14. Data: 2018-03-07 14:28:10
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-03-07 o 14:24, cef pisze:

    > To nieważne jak się tłumaczy.
    > Równie dobrze mógł nie mieć tych faktur - nawet jeśli ślad jest ze ściągał.
    > Może coś poszło nie tak i ściągnęły się robaki.

    Ale ta faktura nie zaginęła - cały czas oryginał jest tam gdzie był,
    zapisany cyfrowo i dostępny.

    > Jak się komuś będzie chciało.

    Oczywiście. Nie ma obowiązku wrzucania kosztów w koszty.

    --
    Liwiusz

  • 15. Data: 2018-03-07 14:28:55
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-03-07 o 14:26, m pisze:

    > Ale mogą stosować różne ceny dla klientów którzy generują więcej lub
    > mniej pracy do wykonania.

    Owszem, ale taka jednostkowa korekta nie wpłynie na cenę tego ryczałtu.

    --
    Liwiusz

  • 16. Data: 2018-04-05 22:29:52
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 7 Mar 2018 14:21:21 +0100, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    >Generalnie wszystkie znane mi księgowe pracują na miesięcznym ryczałcie
    >i nie biorą ekstra "za każde pierdnięcie".
    https://www.ingksiegowosc.pl/_fileserver/item/110010
    7
    Sporządzenie korekty zobowiązań publiczno-prawnych z przyczyny leżącej
    po stronie Klienta za godzinę 150 zł

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 17. Data: 2018-04-05 22:42:26
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-04-05 o 22:29, WAM pisze:

    > https://www.ingksiegowosc.pl/_fileserver/item/110010
    7
    > Sporządzenie korekty zobowiązań publiczno-prawnych z przyczyny leżącej
    > po stronie Klienta za godzinę 150 zł

    Tyle to ja płacę za miesiąc księgowania. Nie ma chyba obowiązku
    korzystania z ingksięgowości.

    --
    Liwiusz

  • 18. Data: 2018-04-06 20:46:15
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 5 Apr 2018 22:42:26 +0200, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    7

    >Tyle to ja płacę za miesiąc księgowania. Nie ma chyba obowiązku
    >korzystania z ingksięgowości.
    Nie ma. Ale teraz już znasz księgowe które biorą ekstra za
    pierdnięcie. Poza tym Twoje 150 zł dotyczy raczej KPiR a oferta którą
    linkowałem raczej PK.

    WAM