  • 1. Data: 2004-08-24 21:30:36
    Temat: Sprzedaż oprogramowania przez sklep w USA
    Od: "Vizvary II Istvan" <v...@p...onet.pl>

    Witam!

    Oprogramowanie (naszej produkcji) oferowany jest przez sklep internetowy w
    USA. (Dokładniej licencje do oprogramowania. Samo oprogramowanie jest sobie
    cały czas dostepne przez Internet). Sklep co miesiąc przelewa pieniądze
    pochodzące ze sprzedazy na nasze konto i pozwala sobie wyświetlac na swojej
    stronie rozliczenie - komu ile i za ile sprzedał, jaką wziął "comission" i
    to jest cała ich sprawozdawczość w stosunku do nas.
    Sklep ode mnie nie chce żadnej faktury, co nie oznacza, że ja nie mogę
    takiej faktury wystawiać (i wysłac obrazek internetem, co oni natychmiast
    wyrzucą zapewnie do kosza) i dołaczać do moich dokumentów originał i kopię.
    Rozliczam jako eksport.
    Czy ja rozumuję prawidłowo do tego momentu i czy jest w tym całym procederze
    coś nie tak ?
    Czy nalezy uwzględnić róznicę kursową jaka zaistaniała pomiędzy kursem USD w
    momencie sprzedazy przez sklep licencji a kursem kiedy bank przeliczał wpływ
    na złotówki?

    Vizvary Istvan